onsdag 26. oktober 2011

MOODS OF NORWAY VAFFELJERN

Jaa, jeg har fått  vaffeljernet fra Grandmas webshop (nettbutikken til moods of Norway). Har stått på venteliste i nesten et år, og jeg ble så glad når jeg for noen dager siden fikk en mail fra dem om at nå hadde de fått inn et meget begrenset antall vaffeljern!
Var heldig, for dagen etter var det ingen igjen :)


Stilig! Lagde grønne John Deere traktorer og røde MF traktorer, tok pastafarge i røra!


Veldig morsomme til barneselskap f.eks, tenker lillegutt som er barnebarnet mitt syns disse er fine :)


Fikk med en vaffelmix..har ikke brukt den ennå og en oppskrift:

GRANDMAS RECIPE FOR WAFFELS

400 G. FLOUR
150 G. SUGAR
150 G. BUTTER
6 DL. MILK
2 EGGS
1,5 TS. BAKING POWDER
1,5 TS. VANILLA SUGAR
1 TS. CINNAMON

AND A WHOLE LOT OF LOVE


Ble de ikke fine!?

Ha en god kveld/natt!

1 kommentar:

  1. Hei Karin
    Gratulerer med blogg, så morsomt at du heiv deg ut i det!
    jeg vet jo at du er en rev til å bake kaker, så Jeg tipper at her blir det mange nydelige oppskrifter å finne!
    Herlige, herlige grønne vafler, stilig og sikkert populært for Stines gutt.
    Så koselig å høre at kremmerhusene jeg har sydd henger oppe året rundt!
    Og så spennende å oppleve Idol "live"! Jeg simpelthen elsker Idol og snufser og tuter hver gang nesten når noen må hjem. Det ble noen tårer for Bianca i dag også.
    Jeg heier faktisk mest på Fredrik og Henrik jeg, men nydelig stemme på Maria som dere kjenner.
    Ha en finfin helg!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett