tirsdag 1. juli 2014

BARBIEKAKE

I desember lagde jeg en barbiekake til vakre barnebarnet Adriana som ble 8 år!
 

Hun ble veldig glad, og overrasket..ville først ikke skjære i den så den ble ødelagt.. Vi begynte og skjære bak og når selskapet var ferdig var den hel foran..og hun kunne ha den i jenteselskapet dagen etter..vi puttet folie bak så den ble støttet opp 😄😄
 
 
 
 
 

Jeg bakte Annas sjokoladekake, en randform og en liten form!
 
Delte begge kakene i to og brukte melkesjokoladekrem og jordbærmousse som fyll og smurte melkesjokoladekrem utenpå kaken.
 
Brukte fondant som trekk og syns det ble fin til og være første forsøk...
 
 
På fredag lagde jeg en tilsvarende til datteren til noen venner, hun ble også kjempeglad..hørte de måtte overtale henne for og få lov og skjære i den..og kun bak ;-)
 
 
 
 
 
Har vært stille på meg lenge nå, blir en del baking i august..da gifter datteren min seg :)
Baker forresten selv om jeg ikke blogger om det :)
 
God sommer til dere alle!
 
Klem fra Karin
 
 
 
 




               

                                                                               








                                                                               

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar