fredag 4. mai 2012

VINNEREN ER



Endelig fikk jeg tid til og trekke!


Det ble 40 lodd og trekke fra, brukte ikke random org når det ikke var flere!





Og vinneren ble min leser fra Qatar, Lindis!



Så kreativ du er Karin, og dette er ett flott tiltak.... Kjekt med lesere fra hele verden!! Jeg er med på "følger" listen din, ar reklamert for deg på FB og du er på blogglisten min;o) Lykke lykke til.... Klutene ser helt fantastisk fine ut, flink du er Karin.





Hun og familien på 4 flyttet dit i høst og jeg følger henne på bloggen hennes hvor hun skriver om sitt liv der nede i ørkenland :) Vi savner dere på sidelinjen Lindis! I går ble" ula" brukt 3 ganger, desverre 8 imot. Første seriekamp for 01 gutta!


Dette vant du Lindis, vi får avtale nærmere hvordan du skal få den! Er jo ikke så lenge til sommerferien...

Ha en fin dag alle sammen!


1 kommentar:

  1. HURRA! Er det mulig æ...For en fantastisk fin overraskelse å komme hjem til etter ett døgn i ørkenen! Det ble hurra rop og "krigsdans" til stor jubel fra gutta... ME LIKE;o)

    SvarSlett